Počet záznamov: 1
European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union
Názov European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union Preklad názvu Európsky marketing - koncept efektívnej výmeny na jednotnom trhu Európskej únie Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MEST Journal : Management Education Science & Society Technologies. Vol. 2, no. 2 (2014), pp. 32-41. - Belehrad : MESTE NGO, 2014. ISSN 2334-7171 Poznámky KEGA 1/0046/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Systematika 330.342 - Vývojové štádiá. Vývojové stupne hospodárstva Heslá marketing globálny * marketing medzinárodný * Európska únia * koncepcie * komunikácia interkultúrna * segmentácia trhu * konvergencia * divergencia Anotácia Formulácia a obsah európskeho marketingu. Nový koncept analýzy heterogénneho európskeho trhu v globálnom trhovom prostredí. Národný, európsky a medzinárodný marketing. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01521-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1