Počet záznamov: 1
Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres
Názov Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres Preklad názvu Mestský maloobchodný trh v Bratislave (Slovensko): spotrebiteľské vnímanie a klasifikácia obchodných centier Autorské údaje František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita Autor Križan František Spoluautori Bilková Kristína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 9, no. 4 (2014), pp. 483-500 online. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Heslá maloobchod * centrá obchodné * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * analýzy Anotácia Identifikácia obchodných centier v Bratislave, ich územná diverzifikácia, a klasifikácia z pohľadu zákazníkov. Rozhodujúce faktory: marketingový mix, poloha a prístupnosť (GIS), bohaté maloobchodné prostredie. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01879-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 583.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1