Počet záznamov: 1
Reflection of Bratislava Retail Network in Selected Aspects of Consumer Behaviour
SYS 0199741 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083507.6 014 $a 2-s2.0-84908345486 $2 SCOPUS 014 $a 000383767900026 $2 WOS 100 $a 20150408d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a LT 200 1-
$a Reflection of Bratislava Retail Network in Selected Aspects of Consumer Behaviour $f Pavol Kita, Marta Grossmanová 301 $a VEGA 1/0039/11 321 $a Registrovaný: Scopus 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Nárast významu spotrebiteľského správania pre prosperujúcu ekonomiku. Klesajúce možnosti na úspech malých nezávislých potravinových maloobchodných sietí. Metódy územného škálovania a GIS. Interakcia v styku zákazník - bod predaja - cestná sieť. Geomarketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270003 $1 011 $a 1822-4202 $1 011 $a 1648-0627 $1 200 1 $a Business: Theory and Practice $v Vol. 15, no. 3 (2014), pp. 279-284 online $1 210 $a Vilnius $c Gediminas Technical University 541 1-
$a Úvaha o bratislavskej maloobchodnej sieti vo vybraných aspektoch spotrebiteľského správania 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029411 $a Grossmanová $b Marta $p EUBFAJKAJ $9 50 $4 070 $T Katedra anglického jazyka FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150408 $g AACR2 856 4-
$u http://www.btp.vgtu.lt/index.php/btp/article/view/btp.2014.28 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1