Počet záznamov: 1  

[Medzinárodný marketing. Strategické trendy a príklady z praxe]

  1. Názov [Medzinárodný marketing. Strategické trendy a príklady z praxe]
    Autorské údajePeter Baláž
    Autor Baláž Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 153-154. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok.Medzinárodný marketing. Strategické trendy a príklady z praxe / Machková, H.. - Praha : Grada Publishubg, 2015
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * marketing medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix
    AnotáciaRecenzia na monografiu, ktorá sa sa zaoberá skúmaním medzinárodného marketingu, jeho externého prostredia, v ktorom sa uplatňuje, situácie a jednotlivých aspektov jeho pôsobenia na medzinárodných trhoch a tzv. marketingového mixu.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00388-009, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 29-32

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti107.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.