Počet záznamov: 1
Digitál: Po nadšení musí prísť rozum
SYS 0203944 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113103305.6 100 $a 20150618a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Digitál: Po nadšení musí prísť rozum $f Vladimíra Orgoňová, Tomáš Czwitkovics 330 $a Prečo tradičné médiá nepatria do starého železa a online nie je všeliek. Online video ako najhorúcejší obsahový a reklamný artikel. Televízia - celosvetovo najsilnejšie reklamné médium. Pätnásťpercentný podiel online reklamy na celkových výdavkoch do slovenských médií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262808 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 25, č. 23 (11. júna 2015) $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2015 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262808 $1 200 1 $a Trend top v reklame $v Č. Jún (), s. 14-15 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 675 $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052357 $a Orgoňová $b Vladimíra $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0008730 $a Czwitkovics $b Tomáš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150618 $g AACR2
Počet záznamov: 1