Počet záznamov: 1  

Digitál: Po nadšení musí prísť rozum

  1. SYS0203944
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231113103305.6
    100
      
    $a 20150618a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Digitál: Po nadšení musí prísť rozum $f Vladimíra Orgoňová, Tomáš Czwitkovics
    330
      
    $a Prečo tradičné médiá nepatria do starého železa a online nie je všeliek. Online video ako najhorúcejší obsahový a reklamný artikel. Televízia - celosvetovo najsilnejšie reklamné médium. Pätnásťpercentný podiel online reklamy na celkových výdavkoch do slovenských médií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262808 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 25, č. 23 (11. júna 2015) $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2015
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262808 $1 200 1 $a Trend top v reklame $v Č. Jún (), s. 14-15
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    675
      
    $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052357 $a Orgoňová $b Vladimíra $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008730 $a Czwitkovics $b Tomáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150618 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.