Počet záznamov: 1
Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií
Názov Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií Súbežný názov Use of the social network by customers of Slovak companies, firms and organizations Autorské údaje Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík Autor Ferencová Martina Spoluautori Kakalejčík Lukáš Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 10, no. 2 (2015), s. 25-31 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing spoločenský * siete sociálne * komunikácia elektronická * správanie spotrebiteľa * informácie * produkty Anotácia Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií. Analyzovanie tých, ktoré sa využívajú pri získavaní informácií o produktoch v rámci nákupného procesu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 158.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1