Počet záznamov: 1
Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
Názov Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie Preklad názvu European marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union Autorské údaje Viera Cibáková, Viera Čihovská Autor Cibáková Viera Spoluautori Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5. novembra 2015. S. 9-21 CD-ROM. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015 ; Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska medzinárodná vedecká konferencia / Škultéty Peter ; Prusáková Viera. ISBN 978-80-89654-23-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * trh * segmentácia trhu * produkty * značky * politika cenová * Európa Anotácia Vznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01089-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1