Počet záznamov: 1
Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí
Názov Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí Súbežný názov Cause related marketing – contribution to sustainable development in a global environment Autorské údaje Zdenka Musová, Zuzana Huliaková Autor Musová Zdenka Spoluautori Huliaková Zuzana Zdrojový dokument Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy : zborník príspevkov z [9. ročníka] medzinárodnej vedeckej konferencie : Banská Bystrica, 27. október 2015. S. 1-6 [CD-ROM]. - Banská Bystrica : Belianum, 2015 / Orviská Marta ; Krištofík Peter ; Pisár Peter ; Nemec Juraj ; Uramová Mária ; Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-557-1054-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * marketing sociálny * charita * altruizmus * nástroje marketingové * skupiny cieľové * umiestňovanie produktov Anotácia Skúmanie dobročinného marketingu v teoretickej aj praktickej rovine ako inovatívneho spôsobu zodpovedného marketingového správania podnikov. V záujme každého podniku v prípade realizácie dobročinného marketingu by malo byť, aby spotrebitelia mali čo najpozitívnejší vzťah k podporovanému produktu, značke, či samotnému podniku a partnerskej neziskovej organizácii. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 504.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1