Počet záznamov: 1
Sociálny marketing ako účinný motivačný nástroj na zmenu správania
Názov Sociálny marketing ako účinný motivačný nástroj na zmenu správania Preklad názvu Social marketing as a powerful motivational tool for behavioral change Autorské údaje Lukáš Vartiak Autor Vartiak Lukáš Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 4 (2015), s. 34-46. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * motivácia * definície * marketing mix Anotácia Pojem, definícia a začiatky sociálneho marketingu. Fázy plánovacieho procesu sociálneho marketingu. Rozšírený marketingový mix sociálneho marketingu. Sociálny marketing v praxi doma a v zahraničí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1