Počet záznamov: 1
Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu
Názov Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu Súbežný názov Marketing analysis in decision-making in retail Autorské údaje Marian Toman Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 121-136. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing územia * maloobchod * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa Anotácia Analýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí existujúcich predajní. Správne zvolené marketingové postupy pri riadení obchodných činností. Vplyvy zmien na spotrebiteľské správanie. Globalizačné tendencie a udržanie si konkurenčnej výhody. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00319-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1