Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku
Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : diplomová práca Autorské údaje Martin Mucha, školiteľ: Rastislav Ručinský Autor Mucha Martin Ďalší autori Ručinský Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2016. - 69 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 892629
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1