Počet záznamov: 1
Integrace zákazníka do tvorby produktu
Názov Integrace zákazníka do tvorby produktu Autorské údaje Gustav Tomek Autor Tomek Gustav Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * produkty * zákazníci * lojálnosť zákazníkov Anotácia Jednou z ciest interaktívneho spojenia so zákazníkom je jeho zapojenie do procesu tvorby produktu. Tento prístup je potrebné voliť nielen s cieľom vyhovieť potrebám zákazníka - a tým získať konkurenčnú výhodu pre vlastné produkty, ale samozrejme aj s perspektívou trvalého pripútania zákazníka, okrem iného aj pre získanie jeho hodnoty pre firmu. Schéma conjoint analýzy. Komplexný prístup k udržaniu zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1