Počet záznamov: 1
Integrace zákazníka do tvorby produktu
SYS 0222256 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115071136.6 100 $a 20160920a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Integrace zákazníka do tvorby produktu $f Gustav Tomek 330 $a Jednou z ciest interaktívneho spojenia so zákazníkom je jeho zapojenie do procesu tvorby produktu. Tento prístup je potrebné voliť nielen s cieľom vyhovieť potrebám zákazníka - a tým získať konkurenčnú výhodu pre vlastné produkty, ale samozrejme aj s perspektívou trvalého pripútania zákazníka, okrem iného aj pre získanie jeho hodnoty pre firmu. Schéma conjoint analýzy. Komplexný prístup k udržaniu zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 14-16 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160920 $g AACR2
Počet záznamov: 1