Počet záznamov: 1  

Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie

  1. Názov Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie
    Súbežný názovInnovations in retail sector: how to create innovations abstract
    Autorské údajeBarbora Paholková, Jozef Orgonáš, Vladimír Hanuľa, Barbora Némová, Peter Bíreš, Matúš Novčák
    Autor Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hanuľa Vladimír
    Némová Barbora
    Bíreš Peter
    Novčák Matúš
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 85-94 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá inovácia výrobkov * inovácia * supermarkety * maloobchod * značky maloobchodné * marketing * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaIdentifikovanie oblasti nespokojnosti zákazníkov pri nakupovaní v supermarkete a navrhnutie inovačných riešení na odstránenie týchto problémov. Proces vytvárania a aplikovania inovácií v podnikoch v maloobchodnom segmente.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00855-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF700.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.