Počet záznamov: 1
Využitie princípov zeleného marketingu v slovenských podmienkach
SYS 0223661 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221019173457.6 100 $a 20161021a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie princípov zeleného marketingu v slovenských podmienkach $f Margaréta Nadányiová 330 $a Pojem a koncepcia zeleného marketingu. Zelený marketingový mix. Ecolabeling. Stratégia zeleného marketingu. Analýza využitia princípov zeleného marketingu na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0223471 $1 011 $a 1337-0839 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $e vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline $v Roč. 10, č. 1 (2016), s. 47-58 $1 210 $a Žilina $c Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001525 $a cyklus výrobku životný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0043805 $a Nadányiová $b Margaréta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161021 $g AACR2
Počet záznamov: 1