Počet záznamov: 1  

Tradícia lepšia ako marketing

  1. Názov Tradícia lepšia ako marketing
    Autorské údajeJúlia Mekyňová
    Autor Mekyňová Júlia
    Zdrojový dokument Profit. Roč. 24, č. 20 (5. októbra 2016), s. 12-13. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá produkty * potraviny * nápoje nealkoholické * značky * marketing * socializmus * história * Slovensko
    AnotáciaTradícia a kvalita nepotrebujú do neba volajúcu reklamu. Nostalgia a putá z minulosti sú účinnejšie ako masové kampane v sociálnych médiách. Renesancia starých dobrých produktov prišla koncom 90. rokov. Niektoré snahy výrobcov sladkostí o inováciu nevyšli. Socialistický recept môže fungovať aj v zahraničí. Večne živé produkty.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 14-25

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.