Počet záznamov: 1
Tradícia lepšia ako marketing
Názov Tradícia lepšia ako marketing Autorské údaje Júlia Mekyňová Autor Mekyňová Júlia Zdrojový dokument Profit. Roč. 24, č. 20 (5. októbra 2016), s. 12-13. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá produkty * potraviny * nápoje nealkoholické * značky * marketing * socializmus * história * Slovensko Anotácia Tradícia a kvalita nepotrebujú do neba volajúcu reklamu. Nostalgia a putá z minulosti sú účinnejšie ako masové kampane v sociálnych médiách. Renesancia starých dobrých produktov prišla koncom 90. rokov. Niektoré snahy výrobcov sladkostí o inováciu nevyšli. Socialistický recept môže fungovať aj v zahraničí. Večne živé produkty. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 14-25
článok
Počet záznamov: 1