Počet záznamov: 1
Global marketing and advertising
Názov Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes Autorské údaje Marieke de Mooij Autor Mooij Marieke de Vydavateľské údaje Los Angeles : SAGE , 2014. - 394 s. Vydanie 4th ed. ISBN 978-1-4522-5717-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * kultúra * globalizácia * komunikácia marketingová * médiá * správanie spotrebiteľa * hodnota * značky výrobkov Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 892422, 892648
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 892648 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 892422 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1