Počet záznamov: 1
Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns
Názov Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns Preklad názvu Komunikačná stratégia vidieckej cestnej reklamy: psycholingvistická analýza sloganov českej, nemeckej a bolívijskej kampane Autorské údaje Dagmar Sieglová Autor Sieglová Dagmar Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s.. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Česko * Nemecko * Bolívia * reklama * komunikácia marketingová * reklama vonkajšia Anotácia Zákonitosti marketingovej komunikácie vo verejnom priestore. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1