Počet záznamov: 1
Market segmentation as a basis of a successful marketing strategy
Názov Market segmentation as a basis of a successful marketing strategy Autorské údaje Barbora Gontkovičová Autor Gontkovičová Barbora EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník abstraktov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 15 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4274-6 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * segmentácia * segmentácia trhu * spotrebitelia Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01180-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1