Počet záznamov: 1
Vplyv značky na spotrebiteľské správanie na mediálnom trhu
Názov Vplyv značky na spotrebiteľské správanie na mediálnom trhu Súbežný názov The Impact of brand on a consumer behaviour in the media market Autorské údaje Peter Krajčovič Autor Krajčovič Peter Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 86-97 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * tlač * periodiká * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * stratégia marketingová Anotácia Vplyv značky na spotrebiteľské správanie čitateľov pri kúpe jednotlivých titulov periodickej tlače. Z výsledkov zisťovania vyplynulo, že značka má významný vplyv na spotrebiteľské správanie a je dôležitou súčasťou mediálneho marketingu. Štatisticky bola dokázaná závislosť medzi vekom čitateľov a vplyvom značky na ich nákupné správanie. Dôležitým zistením je, že značka mala najväčší vplyv na nákupné správanie vo všetkých vekových kategóriách, pričom najväčšiu mieru vplyvu mala na čitateľov vo vekovej kategórii 25 – 35 rokov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1