Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi v podmienkach malého alebo stredného podniku

  1. SYS0232378
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20171215124431.6
    035
      
    $a f7d5b8b0-cf78-44f8-9a96-be21e14bca2a
    100
      
    $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi v podmienkach malého alebo stredného podniku $e bakalárska práca $f Zuzana Holická $g školiteľ: Andrea Čambalíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 58 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067198 $a Holická $b Zuzana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0046610 $a Čambalíková $b Andrea $f 1990- $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.