Počet záznamov: 1
CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi v podmienkach malého alebo stredného podniku
SYS 0232378 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20171215124431.6 035 $a f7d5b8b0-cf78-44f8-9a96-be21e14bca2a 100 $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi v podmienkach malého alebo stredného podniku $e bakalárska práca $f Zuzana Holická $g školiteľ: Andrea Čambalíková 210 $a Bratislava $d 2017 215 $a 58 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067198 $a Holická $b Zuzana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0046610 $a Čambalíková $b Andrea $f 1990- $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM 712 02
$3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1