Počet záznamov: 1
Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt)
SYS 0232828 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170818095739.9 035 $a a2515c8b-dcf8-4c6a-866f-e30381183610 100 $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt) $e bakalárska práca $f Martin Lacko $g školiteľ: Hana Petríková 210 $a Bratislava $d 2017 215 $a 68 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067516 $a Lacko $b Martin $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0046570 $a Petríková $b Hana $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1