Počet záznamov: 1  

Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt)

  1. SYS0232828
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170818095739.9
    035
      
    $a a2515c8b-dcf8-4c6a-866f-e30381183610
    100
      
    $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt) $e bakalárska práca $f Martin Lacko $g školiteľ: Hana Petríková
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 68 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067516 $a Lacko $b Martin $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0046570 $a Petríková $b Hana $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.