Počet záznamov: 1  

Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky

  1. Názov Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky
    Preklad názvuOnline space and its influence on building the sports brand
    Autorské údajeMaroš Rojko
    Autor Rojko Maroš
    Zdrojový dokument Global media journal. Roč. 4, č. 2 (2016), s. 77-81. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * marketing elektronický
    AnotáciaNové možnosti, ktoré ponúka online priestor pri budovaní športovej značky. Využívanie nových marketingových kanálov, ktoré sú v súčasnosti dostupné, dopomáha budovaniu značky a reputácie. Vďaka tomu sa aj menej známi športovci alebo spoločnosti môžu konkurenčne presadiť, pretože nemusia financovať rozsiahle kampane. Špecifiká športovej značky. Na príklade menej známeho športovca prezentácia budovania značky len pomocou sociálnych sietí. Využívanie sociálnych sietí, ako nového komunikačného kanála, ktorý sa stal najrýchlejšou a najpriamejšou cestou pre spoločnosti. Zhodnotenie tohto trendu využívania online priestoru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF148.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.