Počet záznamov: 1
Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie
Názov Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie Autorské údaje Marián Biel Autor Biel Marián Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 27 (6. júla 2017), s. 16-19. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá technológie nové * stratégia marketingová * cyklus výrobku životný * dopyt spotrebiteľský * prototypy výrobkov Anotácia Firma Niantic a videoherný gigant Nintendo uviedli na trh mobinú hru Pokémon Go a Fidget spinner, ktoré vzbudili mimoriadny záujem u mladších spotrebiteľov. Produktové mánie majú rozdielny životný cyklus. Hype cyklus podľa Gartneru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 21-30 + 6 príl.
článok
Počet záznamov: 1