Počet záznamov: 1
Vplyv marketingu v politike na voličské správanie
Názov Vplyv marketingu v politike na voličské správanie Preklad názvu Marketing of politics and its influence on electoral behavior Autorské údaje Samuel Smolka, Eva Smolková Autor Smolka Samuel Spoluautori Smolková Eva Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 12-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing politický * voľby * strany politické * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Marketing v politike a jeho vplyv na správanie voličov. Príklady marketingového ovplyvňovania voličov v súčasnej politike a systematizácia informácií o tom, prečo a ako ovplyvňuje politický marketing voličské správanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 474.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1