Počet záznamov: 1
Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness
Názov Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness Preklad názvu Identifikácia vzťahu medzi obchodným modelom a obchodnou stratégiou a meranie jej závislosti Autorské údaje Štefan Slávik, Róbert Hanák Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Problems of management in the 21 st Century. Vol. 12, no. 1 (2017), pp. 54-68. - Lithuania : Scientia Socialis & SMC „Scientia Educologica“, 2017. ISSN 2029-6932 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Litva Heslá modely podnikateľské * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * modely obchodu zahraničného * podnik Anotácia Obchodný model a obchodná stratégia zásadne charakterizujú a predurčujú podstatu spoločnosti a jej činnosť. Vzťah medzi modelom a stratégiou. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00394-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 449.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1