Počet záznamov: 1
Characteristics of selected online marketing metrics
Názov Characteristics of selected online marketing metrics Preklad názvu Charakteristika vybraných metrík online marketingu Autorské údaje Vladimír Hojdik, Róbert Šlosár Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. Pp. 165-174 online. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017 / Wallner Jozef ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4429-0 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing sieťový * komunikácia marketingová * modely analytické ekonometrické * systémy informačné Anotácia Definícia základných online metrík. Problematika on-line metrík. Metódy, ktoré pomôžu obchodníkom hodnotiť výkonnosť marketingových aktivít a popísať základné on-line metriky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00952-023, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 534.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1