Počet záznamov: 1
Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia
SYS 0240347 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083644.9 100 $a 20180219d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PL 200 1-
$a Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia $f Martin Mucha, Michal Pružinský 330 $a Hodnotenie efektívnosti a účinnosti online marketingového úsilia najmä malých a stredne veľkých podnikov na slovenskom trhu. Na základe výsledkov výskumu identifikácia problémov a návrhy možných riešení. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0240318 $1 010 $a 978-83-7947-288-8 $1 200 1 $a Czynniki i pomiar wartości biznesu $b elektronický zdroj $f redakcja naukowa: Wieslaw Janik, Artur Paździor $g recenzenci: Wiesława Caputa ... [et al.] $v S. 79-88 $1 210 $a Lublin $c Politechnika Lubelska $d 2017 $1 215 $a online [187 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0044452 $a Janik $b Wieslaw $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0069918 $a Paździor $b Artur $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0069609 $a Caputa $b Wiesława $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0060513 $a Kijek $b Tomasz $4 675 541 1-
$a Hodnotenie efektívnosti a účinnosti online reklamy na prípadovej štúdii zo Slovenska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 700 -1
$3 eu_un_auth*0055402 $a Mucha $b Martin $p EUBPHFKOP $9 50 $r 0,25 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $r 0,25 $f 1952- $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1