Počet záznamov: 1
Identifikácia a segmentácia zákazníkov
SYS 0240417 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075132.1 100 $a 20180221d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Identifikácia a segmentácia zákazníkov $f Jaroslava Kádárová, Ján Kobulnický, Michal Demečko 330 $a Identifikácia a segmentácia zákazníkov je účinný nástroj, ktorý pomáha rastu podnikov. Segmentácia zákazníkov pomáha predajcom definovať presvedčivú hodnotu návrhov, nájsť príležitosti, alokovať zdroje, porozumieť hrozbám, budovať vnútorné usporiadanie, a zlepšiť individuálne schopnosti a výkon. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0240051 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 36 (2017), s. 30-32 $1 210 $a Košice $c Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 700 -1
$3 eu_un_auth*0026845 $a Kádárová $b Jaroslava $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0057777 $a Kobulnický $b Ján $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069954 $a Demečko $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180221 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1