Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace v místě prodeje

  1. Názov Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing
    Autorské údajeDaniel Jesenský a kolektiv
    Autor Jesenský Daniel
    Vydavateľské údajePraha : GRADA , 2018. - 504 s.
    Vydanie1. vydání
    ISBN978-80-271-0252-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * predaj * spotreba * fair trade * podpora predaja * plánovanie strategické * zákazníci * správanie spotrebiteľa * modely * nákup * rozhodovanie * simulácia * výskum * retailing * technológie nové * POP * POS * in-store * marketing shopper
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra900976, 909010

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    900976SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    909010OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.