Počet záznamov: 1
Employer Branding on Social Media and Recruitment Websites: Symbolic Traits of an Ideal Employer
Názov Employer Branding on Social Media and Recruitment Websites: Symbolic Traits of an Ideal Employer Preklad názvu Budovanie značky zamestnávateľa na sociálnych médiách a kariérnych stránkach: symbolické rysy ideálneho zamestnávateľa Autorské údaje Ludvík Eger, Michal Mičík, Petr Řehoř Autor Eger Ludvík Spoluautori Mičík Michal Řehoř Petr Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 21, č. 1 (2018), pp. 224-237. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2018. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá Česko * budovanie značky * zamestnávatelia * značky * siete sociálne * komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * nábor pracovníkov * nábor sociálny * zdroje ľudské * budovanie značky zamestnávateľa Anotácia Identifikácia významných faktorov (symbolické znaky), ktoré priťahujú českých študentov vysokých škôl k výberu potenciálnych zamestnávateľov. Prieskum, ktorý skúma používanie sociálnych médií a webových stránok pre nábor pracovníkov vo vzťahu k značke zamestnávateľa vrátane vnímania ideálneho zamestnávateľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1