Počet záznamov: 1
Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi
Názov Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi Súbežný názov The Possibilities of Ethical Regulation in Advertising and Their Application in Practice Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 149-161. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * propagácia * etika * morálka * kódexy etické * organizácie * nápoje alkoholické * tabak * liečivá * zbrane * legislatíva Anotácia Trend dodržiavať v reklame princípy spoločenskej užitočnosti a užitočnosti pre spotrebiteľa. Problematika reklamy z pohľadu etiky. Zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Všeobecné požiadavky na reklamu podľa zákona. Porovnávacia reklama a jej kritériá. Zákaz reklamovať určité výrobky. Hlavné ciele Rady pre reklamu. Etický kódex Rady pre reklamu. Klamlivá reklama. Príklady klamlivých reklám z praxe. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00671-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 612.1 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1