Počet záznamov: 1  

Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi

  1. Názov Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi
    Súbežný názovThe Possibilities of Ethical Regulation in Advertising and Their Application in Practice
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentVplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 149-161. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * propagácia * etika * morálka * kódexy etické * organizácie * nápoje alkoholické * tabak * liečivá * zbrane * legislatíva
    AnotáciaTrend dodržiavať v reklame princípy spoločenskej užitočnosti a užitočnosti pre spotrebiteľa. Problematika reklamy z pohľadu etiky. Zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Všeobecné požiadavky na reklamu podľa zákona. Porovnávacia reklama a jej kritériá. Zákaz reklamovať určité výrobky. Hlavné ciele Rady pre reklamu. Etický kódex Rady pre reklamu. Klamlivá reklama. Príklady klamlivých reklám z praxe.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00671-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF612.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.