Počet záznamov: 1
Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu
Názov Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu Súbežný názov Basic Aspects of Partial Marketing Managerial Accounting Autorské údaje Gabriela Dubcová, Jana Kissová Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 225-234 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Poznámky VEGA 1/0569/18 (50%). - VEGA 1/0309/18 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * systémy informačné * kontroling * kontroling podnikový * podnik Anotácia Definícia pojmov marketingový manažment a marketingový controlling. Systém podnikového controllingu. Cyklus marketingového controllingu. Integrovaný systém marketingového controllingu. Ťažiskové funkcie marketingového controllingu. Základné úlohy marketingového controllingu. Podporný marketingový informačný systém. Moduly marketingového informačného systému. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00805-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 984 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1