Počet záznamov: 1  

Impact of GDPR on banks in Slovakia – marketing approach

  1. Názov Impact of GDPR on banks in Slovakia – marketing approach . 2
    Preklad názvuDopad GDPR na banky na Slovensku – marketingový prístup
    Autorské údajeLucia Kočišová, Tomáš Pikulík, Martin Šeliga, Peter Štarchoň
    Autor Kočišová Lucia
    Spoluautori Pikulík Tomáš
    Šeliga Martin
    Štarchoň Peter
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 40-51. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing priamy * osoby fyzické * Európsky parlament * banky * ochrana dát * ochrana údajov osobných * Európska únia * bezpečnosť informačná * GDPR
    AnotáciaRozbor Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európy (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a o zrušení Smernice 95/46/EC (GDPR). Význam vo finančnom sektore spolu s dopadom na komplexné riadenie marketingových aktivít v rámci špecifických finančných inštitúcií. Stručná história ochrany údajov a vývoj koncepcie GDPR. Hlavné princípy a inovácie, ktoré majú kľúčový význam pre budúci pozitívny vývoj v danej oblasti s dôrazom na vzťahy medzi bankami a priamym marketingom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF551.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.