Počet záznamov: 1
Marketing Through Five Senses: on the Use of Sensory Marketing in Marketing Communications
Názov Marketing Through Five Senses: on the Use of Sensory Marketing in Marketing Communications Preklad názvu Marketing piatich zmyslov: o využití senzorického marketingu v marketingovej komunikácii Autorské údaje Pavel Štrach Autor Štrach Pavel Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 59-60. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * marketing * zákazníci * nástroje marketingové Anotácia Marketingová komunikácia využívá zmyslové vnímanie príjemcov najmä pomocou vizuálnych a sluchových impulzov. Senzorický marketing je zameraný zvlášť na rozšírenie portfólia vnímaných vnemov o zapájaní ďaľších ľudských zmyslov: chuti, čuchu či hmatu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 67.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1