Počet záznamov: 1  

Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu

  1. Názov Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu
    Preklad názvuDigital versus Traditional Communication Tools in Personal Marketing
    Autorské údajeMartin Uhlík, Jaroslav Bednárik
    Autor Uhlík Martin
    Spoluautori Bednárik Jaroslav
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 65-78. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nástroje marketingové * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing personálny * komunikácia elektronická * komunikácia interná * komunikácia marketingová
    AnotáciaVplyv globalizácie má za následok rovnaký prístupu k informáciám, zdrojom a technológiám. Ak chce podnik uspieť na trhu, musí sa prispôsobiť zmenám. Personálny marketing predstavuje relatívne novú oblasť teórie a praxe v oblasti personálnych činností podnikovej a podnikateľskej praxe. Obsahovo i svojím zameraním v teoretickej rovine sa formoval ako samostatná vedecká disciplína odrážajúca potreby trendov, resp. zmien ekonomiky, ktoré prináša globalizácia, vznik svetových trhov, vývoj digitálnych technológií, či klesajúca miera nezamestnanosti. Nové poznatky o personálnom marketingu z pohľadu používaných komunikačných nástrojov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF777.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.