Počet záznamov: 1
Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu
Názov Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu Preklad názvu Digital versus Traditional Communication Tools in Personal Marketing Autorské údaje Martin Uhlík, Jaroslav Bednárik Autor Uhlík Martin Spoluautori Bednárik Jaroslav Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 65-78. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá nástroje marketingové * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing personálny * komunikácia elektronická * komunikácia interná * komunikácia marketingová Anotácia Vplyv globalizácie má za následok rovnaký prístupu k informáciám, zdrojom a technológiám. Ak chce podnik uspieť na trhu, musí sa prispôsobiť zmenám. Personálny marketing predstavuje relatívne novú oblasť teórie a praxe v oblasti personálnych činností podnikovej a podnikateľskej praxe. Obsahovo i svojím zameraním v teoretickej rovine sa formoval ako samostatná vedecká disciplína odrážajúca potreby trendov, resp. zmien ekonomiky, ktoré prináša globalizácia, vznik svetových trhov, vývoj digitálnych technológií, či klesajúca miera nezamestnanosti. Nové poznatky o personálnom marketingu z pohľadu používaných komunikačných nástrojov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 777.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1