Počet záznamov: 1
Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars
Názov Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars . 14. Chapter Preklad názvu Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov Autorské údaje Petra Srnišová Autor Srnišová Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Zdrojový dokument Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. Pp. 142-149 online. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá účtovníctvo * vzdelávanie * inovácie sociálne * analýza kvantitatívna Anotácia Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00168-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 204.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1