Počet záznamov: 1
Marketing spotreby
Názov Marketing spotreby Autorské údaje Jaroslav Kita, Pavol Kita, František Križan, Kristína Bilková, Josef Kunc, recenzenti: Jan W. Wiktor, Róbert Štefko, Zdeněk Szczyrba Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Križan František Bilková Kristína Kunc Josef Ďalší autori Wiktor Jan W. (Recenzent) Štefko Róbert (Recenzent) Szczyrba Zdeněk (Recenzent) Vydavateľské údaje Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. Vydavateľstvo UK , 2019. - 161 s. [10,3 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-223-4773-0 Poznámky APVV-16-0232. - VEGA 2/0113/19. - VEGA 1/0066/18 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotreba * segmentácia trhu * spotrebitelia * centrá nákupné * manažment * správanie spotrebiteľa Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 8, z toho voľných 6, prezenčne 2 Signatúra 909256-909261, 910741, 910742 Archív EPC E19 00746-001, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 909256 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 909257 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 909258 SEK Sklad knižničného fondu voľný 909259 SEK Sklad knižničného fondu voľný 909260 SEK Sklad knižničného fondu voľný 909261 SEK Sklad knižničného fondu voľný 910741 SEK Sklad knižničného fondu voľný 910742 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1