Počet záznamov: 1
Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu
SYS 0261559 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074148.8 035 $a 169763 $2 CREPC2 100 $a 20200123a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu $d Consumer Decision-making on Spending according the Expected Utility Hypothesis, according to Other Economic Theories up to Prospect Theory and Their Use in Marketing 330 $a Súčasný marketing v kontexte skúmania spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. Mikroekonómia a behaviorálna ekonómia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261476 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 12, č. 2 (2019), s. 259-269 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005505 $a rozhodovanie individuálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003355 $a mikroekonomika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200123 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1