Počet záznamov: 1  

Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu

  1. SYS0261559
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074148.8
    035
      
    $a 169763 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200123a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu $d Consumer Decision-making on Spending according the Expected Utility Hypothesis, according to Other Economic Theories up to Prospect Theory and Their Use in Marketing
    330
      
    $a Súčasný marketing v kontexte skúmania spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. Mikroekonómia a behaviorálna ekonómia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261476 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 12, č. 2 (2019), s. 259-269 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005505 $a rozhodovanie individuálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003355 $a mikroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.