Počet záznamov: 1
Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information
Názov Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information Preklad názvu Tvorba marketingového informačného systému v spoločnosti a očakávaná hodnota marketingových informácií Autorské údaje Jana Naščáková, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument International Conference on Advances in Business, Management and Law : 23rd & 24th November 2019, Dubai Business School. Vol. 3, no. 1 (2019), pp. 28-34 online. - Dubai : University of Dubai, UAE, 2019. ISSN 2523-6547 DOI 10.30585/icabl-cp.v3i1.413 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené Arabské Emiráty Heslá manažment * systémy informačné marketingové * výskum marketingový * spoločnosti Anotácia Efektívne riadenie je založené na využívaní informácií vo všetkých fázach rozhodovacieho procesu. Systémy, ktoré sa používajú na účel účinného využívania informácií v spoločnostiach, ktorých úlohou je produkovať kvalitné a relevantné informácie potrebné na riadenie procesu. Informácie musia byť objektívne, na ktorých vedenie spoločnosti môže poznať stav kontrolovaného objektu a v primeranom čase usmerniť jeho vývoj k zamýšľanému cieľu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00072-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 319.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1