Počet záznamov: 1
Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities
Názov Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities Preklad názvu Multifaktorová analýza online reputácie, ako nástroja na posilnenie konkurencieschopnosti vybraných turistických subjektov Autorské údaje František Pollák, Nella Svetozarovová, Bozka Malinak Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Svetozarovová Nella Malinak Bozka Zdrojový dokument Global Business and Economics Review. Vol. 20, no. 2 (2018), pp. 231-247 online. - Geneve : Inderscience Enterprises Limited. ISSN 1745-1329 Poznámky APVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá reputácia podniku * ruch cestovný * podnik ruchu cestovného * zákazníci * manažment Anotácia Spôsoby a merania online reputácie vybraných podnikov v oblasti cestovného ruchu. Využitie štatistických metód na popis základných činiteľov, ktoré ovplyvňujú reputáciu na internete. Výsledky, použité na zvýšenie konkurencieschopnosti. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01165-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 7.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1