Počet záznamov: 1
Essentials of Marketing
Názov Essentials of Marketing Autorské údaje Jim Blythe, Jane Martin Autor Blythe Jim Spoluautori Martin Jane Vydavateľské údaje Harlow : Pearson , 2019. - 361 s. Vydanie 7th Edition ISBN 978-1-292-24410-5 (print) , 978-1-292-24413-6 (PDF) , 978-1-292-29880-1 (ePub) Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * nákup * správanie spotrebiteľa * výskum trhu * segmentácia * produkty * značky výrobkov * stratégia cenová * distribúcia * plánovanie * služby Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 911264
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 911264 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1