Počet záznamov: 1
A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents
Názov A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents Preklad názvu Analýza obaľovania dát pre hodnotenie výkonnosti agentov v call centrách Autorské údaje Viera Mendelová, Petra Strnádová Autor Mendelová Viera Spoluautori Strnádová Petra Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 3 (2020), pp. 173-190. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2020-3-011 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá analýza obaľovania dát * výkony pracovné * starostlivosť o zákazníkov * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti Anotácia Navrhnutie nového prístupu DEA na zhodnotenie výkonu agentov call centra na základe ich relatívnej efektívnosti. Stanovenie dvoch vstupných a piatich výstupných premenných, testovanie a vyhodnotenie 55 zamestnacov na základe DEA matice. Odporúčania pre manažérov ako zlepšiť kvality služieb call centier. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 982.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1