Počet záznamov: 1
Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období
SYS 0270959 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074244.0 035 $a 228818 $2 CREPC2 100 $a 20210111d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období $d Gamification in the Online Environment, in the Pandemic Period $f Peter Schmidt, Jaroslav Kultan 301 $a KEGA 019EU-4/2020 330 $a Hra ako základný prostriedok učenia. Nízke využívanie hier v modernom školstve najmä kvôli vysokému množstvu látky na prebranie a malému priestoru na inovatívne formy vzdelávania. Dôležitosť gamifikácie v čase pandémie a online vzdelávania pre zvýšené udržanie pozornosti žiaka a študenta počas vyučovania oproti prezenčnej forme. Sťažujúce aspekty pri online vyučovaní ako chýbajúci očný kontakt medzi vyučujúcim a študentom. Zapojenie herných prvkov do vyučovacieho procesu pre udržanie pozornosti a záujmu študenta. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270679 $1 010 $a 978-80-89962-68-6 $1 010 $a 978-80-89962-68-6 $1 200 1 $a AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach $b elektronický zdroj $d AIESA – Building of Society Based on Knowledge: Proceedings of 19th International Scientific Conference Held under the Umbrella of the Rector of the University of Economics in Bratislava Prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD. and the Dean of the Faculty of Economic Informatics Prof. Ing. Ivan Brezina, CSc., November 13, 2020, Bratislava $e recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava $f zostavovateľ zborníka/Editor: Eva Čerteková $v S. 287-293 online $1 210 $a Bratislava $c Letra Edu $d 2020 $1 215 $a 356 s. [19,18 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072937 $a Čerteková $b Eva $4 340 $1 710 12 $a AIESA 2020 $b medzinárodná vedecká konferencia $d 19. $e Bratislava, Slovensko $f 13.11.2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006189 $a systémy informačné interaktívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004611 $a pozornosť aktívna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*0087228 $a gamifikácia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0064395 $a Schmidt $b Peter $p EUBFHIKAI $4 070 $9 50 $f 1968- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*0010912 $a Kultan $b Jaroslav $p EUBFHIKAI $4 070 $9 50 $f 1960- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210111 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1