Počet záznamov: 1  

The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market

  1. Názov The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market
    Preklad názvuSpotrebiteľské správanie mladých slovenských spotrebiteľov (vo veku do 25 rokov) na trhu privátnych značiek
    Autorské údajeIngrida Košičiarová, Zdenka Kádeková
    Autor Košičiarová Ingrida
    Spoluautori Kádeková Zdenka
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 1 (2020), s. 37-48. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * značky privátne * produkty * mlieko * spotrebitelia
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie, faktory ovplyvňujúce nákupný proces spotrebiteľov, proces spotrebiteľského rozhodovania a pod. v oblasti privátnych značiek. Skúmanie toho, ako vnímajú respondenti vo veku do 25 rokov privátne značky, či ich nakupujú, sú ich konečným užívateľom a pod. Zameranie na segment mliečnych produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2020: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF289.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.