Počet záznamov: 1
The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market
Názov The Consumer Behavior of Young Slovak Consumers (Under the Age of 25) in the Private Label Market Preklad názvu Spotrebiteľské správanie mladých slovenských spotrebiteľov (vo veku do 25 rokov) na trhu privátnych značiek Autorské údaje Ingrida Košičiarová, Zdenka Kádeková Autor Košičiarová Ingrida Spoluautori Kádeková Zdenka Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 1 (2020), s. 37-48. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * značky privátne * produkty * mlieko * spotrebitelia Anotácia Spotrebiteľské správanie, faktory ovplyvňujúce nákupný proces spotrebiteľov, proces spotrebiteľského rozhodovania a pod. v oblasti privátnych značiek. Skúmanie toho, ako vnímajú respondenti vo veku do 25 rokov privátne značky, či ich nakupujú, sú ich konečným užívateľom a pod. Zameranie na segment mliečnych produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 289.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1