Počet záznamov: 1  

Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní

  1. Názov Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní
    Autorské údajeLucia Spálová, Veronika Szabóová
    Autor Spálová Lucia
    Spoluautori Szabóová Veronika
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 4 (2021), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá koronavírus * marketing * informácie * psychológia * siete sociálne
    AnotáciaMarketingová komunikácia v čase pandémie COVID-19. Príklady tzv. dobrej praxe v oblasti kreatívnej marketingovej produkcie študentov mediálnych a komunikačných štúdií. Študenstká kampaň na zmiernenie negatívneho dopadu COVID-19 na generáciu Z.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.