Počet záznamov: 1
Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama
Názov Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama Súbežný názov The Economic Value of Creative Industry Entities With a Specific Focus on the Advertising Sector Autorské údaje Helena Majdúchová Autor Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. S. 23-40 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Šagátová Slavka ; Grisáková Nora ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-225-4901-1 Poznámky VEGA 1/0340/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel kreatívny * podnik * reklama * imanie vlastné * prieskum Anotácia Charakteristika podstaty pojmu ekonomická hodnota, poukázanie na vnútorný rozmer tohto pojmu z pohľadu hodnoty podniku. Snaha poukázať na odvetví reklama na štruktúru vlastného imania konkrétnych podnikov ako identifikátora ich účtovnej hodnoty. Zámerom je zistiť, ako sa menila výška vlastného imania týchto podnikov, aká je jeho štruktúra z pohľadu jednotlivých zložiek a ktoré faktory mali vplyv na zmeny vlastného imania. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00902-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.4 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1