Počet záznamov: 1  

X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design!

  1. Názov X-faktor digitálního produktu? Špičkový UX design!
    Autorské údajeLukáš Zazvonil
    Autor Zazvonil Lukáš
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 28, č. 12 (2021), s. 24-25. - Praha : 4H production, 2021. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá bankovníctvo * zákazníci * služby digitálne * komunikácia * výskum
    AnotáciaPrincípy fungovania užívateľskej skúsenosti UX (user experience). Cieľ UX designu a vytvorenie digitálnej služby, ktorá zodpovedá potrebám online zákazníka a jej ovládanie je rýchle, jednoduché a príjemné. Budovanie dobrého UX designu produktu v oblasti bankovníctva pomocou užívateľského výskumu, ktorý pomáha zlepšiť komunikáciu so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.