Počet záznamov: 1
Vplyv vybraných nástrojov shopper marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov
Názov Vplyv vybraných nástrojov shopper marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca Autorské údaje Valéria Hodošiová, školiteľ: Janka Kopaničová Autor Hodošiová Valéria Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 65 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920735
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 720.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 999.4 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1