Počet záznamov: 1  

Vplyv vybraných nástrojov shopper marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv vybraných nástrojov shopper marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Autorské údajeValéria Hodošiová, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Hodošiová Valéria
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920735

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha720.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce999.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.