Počet záznamov: 1
Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing
Názov Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing Autorské údaje Giovanni Vecchiato ... [et al.] Autor Vecchiato Giovanni Spoluautori Cherubino Patrizia Trettel Arianna Vydavateľské údaje Berlin : Springer , 2013. - 136 s. ISBN 978-3-642-38063-1 DOI 10.1007/978-3-642-38064-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * inzercia * propagácia * reklama Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 921418
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 921418 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1